Dziś mamy 25 lipca 2021, niedziela, imieniny obchodzą:

26 października 2020

Gadżety reklamowe w erze pandemii - oto najlepsze propozcje

fot. pow.

fot. pow.

Pandemia zrewolucjonizowała podejście do klienta w wielu firmach. Nagle okazało się, że# przetrwają tylko te marki, które mają stałą i zaufaną grupę odbiorców. Ludzie starali się wspierać finansowo przedsiębiorstwa, po to, aby mogły przetrwać trudny czas izolacji. Teraz kiedy gospodarka z powrotem staje na nogi, warto im za to podziękować. Sprawdź, jakie gadżety reklamowe dla dzieci i firm wybrać w erze pandemii.

Nikt nie wie, kiedy to szaleństwo się skończy. Jednak, zamiast martwić się na zapas, warto przekuć ten czas w coś dobrego, czyli zbudowanie trwałej relacji z klientem. Pomogą Ci w tym gadżety reklamowe, które zostały specjalnie wyselekcjonowane na tę okazję. Dowiedz się, co sprawdzi się jako upominek dla klienta w erze pandemii.

Higieniczne artykuły jako gadżety reklamowe dla firm.

Najlepszym sposobem na to, żeby uniknąć zakażenia, jest przestrzeganie wszystkich zasad higieny i zachowywanie dystansu społecznego. Częste mycie rąk, używanie maseczek, dezynfekcja dłoni w przestrzeni publicznej, przemieszczanie się z dala od innych i niewychodzenie z domu, gdy pojawia się choroba to podstawowe środki ostrożności, które każdy powinien zachowywać. To jedyny sposób na to, żeby ograniczyć rozprzestrzenianie się pandemii i zmniejszyć ilość pracy pracowników ochrony zdrowia.
Pokaż klientowi, że zależy Ci na jego zdrowiu i chcesz przyczynić się do tego, żeby był bezpieczny w tym trudnym czasie. W tym celu sięgnij po spersonalizowane oryginalne gadżety reklamowe takie jak:

  • płyny dezynfekujące – nietypowe gadżety reklamowe

Do tej pory były przeznaczone głównie dla branży medycznej. Jednak teraz śmiało możesz rozdać je swoim odbiorcom, a z pewnością docenią Twój gest. Jak podkreśla przedstawiciel drukarni OpenGift, na opakowaniu gadżetu reklamowego jest wystarczająco dużo miejsca na logo lub nazwę firmy. Butelka płynu dezynfekującego ma poręczne rozmiary, otwiera się na klik, dzięki czemu idealnie sprawdzi się podczas zakupów lub podróży,

  • maseczki na twarz z nadrukiem – oryginalne gadżety reklamowe

Podarowanie klientowi maseczki wykonanej z naturalnego włókna, czyli jeden ze środków ochrony osobistej. Na produkcie możesz umieścić swoje logo lub nazwę firmy. Nadruki na gadżetach reklamowych wykonywane są metodą sublimacji, dzięki czemu grafiki są odporne na ścieranie i wysokie temperatury.
Maseczka dobrze dopasowuje się do twarzy, zasłania zarówno nos, jak i usta. To świetny pomysł na gadżet reklamowy dla firm, które dbają o zdrowie swoich pracowników!

  • rękawiczki higieniczne – niezbędne środki ochrony osobistej

Materiałowe rękawiczki to doskonały sposób na to, żeby zapobiec dotykaniu twarzy i gromadzeniu się zanieczyszczeń na dłoniach. Przód gadżetu reklamowego może zostać zadrukowany metodą sublimacji, więc tak jak w przypadku maseczek, nadruk będzie odporny na pranie nawet w 60°C,

  • kominy ochronne – pomysł na gadżety reklamowe dla dzieci

Ten produkt wykonany jest z miękkiego materiału, dzięki czemu nie podrażnia delikatnej buzi dziecka, chroni szyję przed zimnem, a dodatkowo zapewnia ochronę dróg oddechowych. Nadruk na tym nietypowym gadżecie reklamowym może zostać umieszczony z przodu, dzięki czemu nazwa Twojej marki zawsze będzie dobrze widoczna. Dzieci z pewnością ucieszą się z tak funkcjonalnego gadżetu reklamowego z logo, a rodzice docenią troskę o zdrowie ich pociech.

Sięgnij po te gadżety reklamowe z logo i podaruj je najbliższej placówce zdrowotnej albo osobom, które stale są w kontakcie z chorymi. Pokaż, że ich wspierasz, a Twoje produkty będą jednocześnie wspaniałą wizytówką firmy! Nie zwlekaj, zamów gadżety reklamowe dla firm już dziś.

 

Materiał Partnera- Artykuł Sponsorowany

Oceń artykuł: 0 1

Czytaj również

udostępnij na FB
0

Położna radzi. Ból porodowy i metody jego łagodzenia

Kobiety w czasie porodu doświadczają bólu o różnym# stopniu nasilenia, maja również możliwość skorzystania z wielu sposobów radzenia sobie z bólem i jego łagodzenia. Ból odczuwany w czasie porodu nie jest sygnałem o tym, że organizm rodzącej funkcjonuje nieprawidłowo, a wręcz przeciwnie, skurcze macicy powodujące ból doprowadzają w efekcie do radosnego finału, którym jest poród i spotkanie z nowo narodzonym dzieckiem. Hormony, które wydzielają się w trakcie porodu sprawiają, że w dużym stopniu rodząca zapomina o tym co działo się w trakcie porodu. Jakie są metody łagodzenia bólu radzi położna Joanna Kucharska, ambasadorka kampanii „Położna na Medal”.

(czytaj więcej)
0

Remontują zamek w Świeciu. Cenny zabytek odzyskuje dawny wygląd

W czternastowiecznym zamku krzyżackim# w Świeciu nad Wisłą od roku trwają intensywne prace, dzięki którym ten cenny zabytek odzyskuje dawny wygląd. Oprócz niezbędnych remontów odtwarzane są także detale architektoniczne budynku.

(czytaj więcej)
0

Oszczędności ma co piąty Polak. Wpływ na to miała pandemia

Wiele osób dopiero w obliczu kryzysu wywołanego# koronawirusem zdało sobie sprawę, jak niepewna może się nagle stać ich sytuacja finansowa. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor, choć 35 proc. ankietowanych deklaruje, że stara się zawsze odkładać trochę pieniędzy, aż 19 proc. odpowiedziało, że dopiero pandemia uświadomiła im, jak ważne jest posiadanie oszczędności. Dane zgromadzone w BIG InfoMonitor oraz w bazie BIK pokazują, że nie brakuje powodów, by z większą rozwagą podchodzić do zarządzania domowymi budżetami – na koniec maja suma zaległych zobowiązań ponad 2,7 mln osób sięgnęła 79,4 mld zł.

(czytaj więcej)
0

Kredyt na wakacje. Co powinniśmy o nim wiedzieć?

Nadeszły upragnione wakacje. Tysiące Polaków wypoczywają nad# polskim morzem, w górach lub za granicą, korzystając z tego, że znowu możemy swobodnie się przemieszczać, a życie wraca do normalności po pandemii. Płacimy za to wysoką cenę i dosłownie, bo koszty zorganizowania letniego urlopu w porównaniu do ubiegłego sezonu, w zależności od destynacji i wybranego komfortu, wzrosły nawet o 70 proc. Nie jest to zaskakujące zjawisko, ponieważ branża turystyczne chce odrobić straty po zeszłorocznych obostrzeniach. Jesteś w tej grupie, która jeszcze nie zaplanowała wypoczynku, bo odstraszają Cię wysokie koszty? Myślisz o zaciągnięciu kredytu na wakacje, ale obawiasz się, czy to dobry pomysł, bo korona-kryzys jeszcze nie minął, a w mediach straszą, że „prawdziwa” recesja dopiero ma przyjść? Głowa do góry! W nowym cyklu poradnikowym Intrum „Ogarniam finanse” radzimy, jak bezpiecznie i „mądrze” pożyczyć pieniądze na zorganizowanie wyjazdu, by z wakacji nie wrócić z finansowym kacem i nie wpaść w poważne kłopoty finansowe.

(czytaj więcej)